Pinnbröd vid Nulltjärn

Hemma från jobbet för idag, sköönt! Lite störigt bara att man aldrig får ihop dom timmar det står på schemat, inte tillräckligt med gäster än för det. Kommer väl få jobba halvt ihjäl mig sen istället.

Idag har jag för första gången haft fäste när jag själv vallat skidorna :D åkte 7,5 (som vanligt typ) och det gick riktigt bra. Får se om jag orkar med att ta mej ut i morgon, jobbar 8-14 och sen 17-23 men där i mellan kanske..

Efter lunch drog jag, Lisa, Kristina, Dan och Jonte till Nulltjärn och grillade korv och pinnbröd + bananer med choklad. GOTT! Mysigt att göra lite annat än att bara sitta i Olandergården eller åka skidor. Även att det fortfarande inte fungerar att lägga upp bilder för mig annars hade ni kunnat fått se våra fina pinnbröd. Har även hunnit med att städa mitt eget rum, köket och korridoren idag. Så nu är det rent och fint, ett tag.


God Natt på er därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0