Totalt misslyckad löprunda =/

klev upp redan klockan 8 idag för ja skulle ut och springa efter frukosten tänkte jag. Styrde stegen uppöver gryttjomsvägen. Hann inte komma knappt en km förrän ja klev fel och stukade foten, fortsatte några meter men ont som satan gjorde det. Inget annat än att vände. När ja började hanka mej hem gjorde det ont på insidan upp mot knät också. Lyckat! Det kommer ju ta över en halvtimme för mej kändes det som. Sur va ja också, hade ju tänkt springa runt gryttjom idag och se hur det kändes. Efter ett tag släppte dock allt ont och jag provade att jogga igen. Det funkade bra. Sprang förbi vårt röda hus och fortsatte på Ala istället där ja vände och sen sprang hem igen. Väl innanför dörren märkte jag att det gjorde ju trots allt väldigt ont i foten! Har lindat om den x antal ggr, varför ska man jämt linda så himla hårt de första gången så tårna blir alldeles blåa och stickiga??

Har bara varit hemma resten av dagen, läst i teoriboken, sytt gardiner och sytt in en skjorta ja fått från NCC nån sommarsäsongsavslutning (typ strl XL eller nåt). Nu ska ja å mamma dra en sväng till Birsta. Hon ska köpa tyg och jag vill ha en likadan sjal som Emelie köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0