Massage, ja tack!

Idag var det tydligen medlemsdag på KTH-hallen. Innbar diverse tävlingar. Själv blev jag lurad till rodden. Ingen tjej hade tävlat och man kunde vinna 25 min massage. Var inte så blodigt, man skulle bara ro 1 minut. Men svårt, gick som för fort för att man skulle hinna tänka på nån teknik. Jag hann inte så långt, 271 meter. Skyller på att jag redan gymmat i över en timme :P.

Så var det den där massagen då. Nej den vinsten gick visst bara ut om det var minst fem deltagare! Annars skulle man bara få en t-shirt..Får väl se om de lyckades ragga fler tjejer och om jag kan stå obesegrad. Känner mig aningen skeptisk. Men en massage hade varit gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0