Alg- och mögeltvätt

Har tvättat vårt plank vid terrassen idag. Bör ej komma i kontakt med huden, stod det på flaskan "alg- och mögeltvätt". Men solen sken ju så fint och brunare vill man alltid bli så jag kunde inte motstå bikinin. Uppenbarligen var det hål i diskhandskarna ja använde och det där med att inte få något på sig funkade inte så vidare. Nu kliar det!

Har äntligen läst ut "Kafka på stranden". Segdragen bok men ändå bra på nåt sätt. Väldans skum och jag undrar vem tusan som kommit på en sån historia?

Jag och mamma tog en joggingtur i elljusspåret. Snart middag och sen ska jag slappa. Kanske borde utöva lite feng shui på rummet mitt å se om jag sover bättre då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0