Båtbestyr

Förmiddagen har spenderats nere i båthamn. Polering av segelbåt. Vi hann precis klart innan ovädret drog in. I morgon ska den sjösättas. Hoppas man kan få hinna med nån tur innan det bär av till Vålådalen igen.



Ikväll är det tjejmiddag igen. Ute hos Frida i Tynderöidyllen. Måsta höra efter om jag får ta lite rödvin av mamma min bara. Förväntar mig lika intressanta samtalsämnen som förra helgen! Får hoppas att åskskurarna öpphör bara så vi kan sitta ute...

(jag fick till slut ordning på kockan min, om man tryckte på alla knappar samtidigt :D)

Kommentarer
Postat av: fröken

"öpphör" - men snälla nån....

Du måste jobba bort timrådialekten innan du flyttar till hufvudstaden...

2009-05-23 @ 14:33:09
Postat av: Lina

Åh, attans vad jag saknar er! Önskar att jag också fick hänga med ut till frida! Men nu sitter man här i Uppsala med en massa biokemi böcker istället ;P Men du får hälsa alla brudarna ifrån mig! Massor med kramar!

2009-05-23 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0