Dansens Hus

Sitter här med DiggaPony (Linnéa, Andrea o Rebecca) på dansens hus. De planerar för fulla muggar. Själv gör jag ingenting. Farfar mådde inte så bra idag så han ville inte ha nåt besök. Det är lite tråkigt när man inte har nåt att göra. Och ingen mening att kolla i affärer när man inte har pengar. Det är skittrist! vi har ätit lunch på café 60. Har läst lite bok i en park. Men jag känner mig ändå rastlös att bara sitta i parken och läsa, kan som inte koppla av fullt ut. 

Jag låtsas att jag är 19, då får man åka till reducerat pris på tunnelbanan. Det behöver jag! Träffade Elin från gamla gymnasikeklassen på bussen ner till sthlm igår. Kul med lite uppdatering :D Kom fram vid halv tio. Linnéa var på nån dansföreställning ute vid Liljeholmen så jag åkte dit. Blev guidead in i nåt fabriksområde "ser du skorstenen i tegel??". Ja tillslut hittade jag rätt iaf. Fick vin och grejjer när jag kom dit, trevligt trevligt! Sen åkte vi till Vällingby där hon och Andrea bor. Drack te på balkongen (det va kallt...) och pratade. 

Får se vad som händer ikväll. Kusinen Daniel ska ringa när han är klar med allt han skulle fixa, men han är lite om sig och kring sig så vi får väl se.. 
Kanske stannar till tisdag istället. DiggaPonys har föreställning på måndag vid Hornstull och det hade varit kul att se vad de sysslar med =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0