Diggapony

Känner mig som värsta bloggnörden som skriver varje dag..

Åkte till min andra kusin, David och hans tjej Sofia igår eftermiddag. De bor i värsta snygga etagelägenheten i Hammarby sjöstad! Drack kaffe och svullade alldeles för många bullar.. Blev inbjuden på 35-årsfest den 13:e juni så jag får försöka få tag i nån billig biljett så jag kan åka ner. Det vore superskoj verkligen :D

Käkade sen middag med Linnea. Kom på att jag har vår absoluta favoritfilm på datorn; Resan till Melonia! Den är ju helt underbar så vi la oss i sängen och kollade på den. Himla rolig är den också!

Nu ska jag byta om och dra mig inöver till farfar. Ikväll har Diggapony spelning/föreställning så den ska jag gå på tillsammans med Edvin och Isa. I morgon blir det hemfärd. Har precis lagt en krona för en tågbiljett på tradera. Tycker det budet kan få ligga kvar :)


En annan gång i sthlm, för hundra är sedan att döma av bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0