Fotbollsmatch

Idag åkte jag hem från sthlm. Klev upp klockan 6 för att hålla koll på min tågbiljett på tradera. Självklart hade nån idiot budat på just min! Fick betala 100 kr när alla andra fick sina för 1!! Lite surt på ett sätt men samtidigt är ju 100 spänn grymt billigt. Trodde jag låg 500 back eftersom jag lånat av far. Men han kom på sen att ja lånat 1000 å inte 1500 så nu äger jag hela 60 kronor :D Kan dessutom sätta igång med slaveriet hemma redan i morgon om jag vill. Riva en tegelvägg inne i stallet. Säkert superskoj, not.. Men jag skall ju få ett mindre arvode.

Kollade på brodern som spelade match ikväll. Seriepremiär som de vann med 2-0. Passade på att springa två varv på elljusspåret. Blev sjukt stum i vaderna på en gång, inte van att springa så mjukt antagligen. Packade ju träningkläderna till sthlm men det blev ju såklart inget av. Istället har jag fikat varje dag och druckit äckligt mycket kaffe!

Nu sitter jag och mamma och kollar in eurovisionsemin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0