Grillat

Gårdagens träff var great! Som vanligt åt vi alla så vi hade ont i magen efteråt. Gick på O'learys och tog nåt att dricka och diskuterade allt mellan himmel och jord, hmm ;P

Det måste gå nå energifält mitt igenom mitt rum! Kan aldrig somna, har bytt till brorsans rum de två senaste nätterna. Fattar inte vad det är men i hans rum somnar jag iaf. Skumt..

Fortsatt jobb hos pappa. Först målning. Joar började riva den andra väggen. Schysst som han är lämnade han allt jobbigt åt mig, frakta bort att tegel! "Vadå jobbigt??" undra han...ja men å riva är väl kanske också jobbigt men det är ju kul iaf! Nu ska jag snart gå ner dit igen och äta middag, grillat :D Sen blir det Eurovision. Får se om Kricko dyker upp också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0