Hostig lillebror

Idag har jag varit hemma med Axel. Han var lite förkyld och skulle inte gå på dagis. Vi har varit på arbetsförmedlingen (får se om jag lyckas få nån alfakassa, just nu ser det dystert ut när man läser villkoren men jag skickar in mina papper..). Sen åkte vi till mormor och morfar och fikade. Hem och åt lunch med påföljade kinderägg. När Egil kom hem ville han åka till Birsta och köpa dobbar till fotbollsskorna, vi hittade inga. Axel skulle prompt ha sina solglasögon fasten molnen hopade sig, man måste ju se cool ut!



Han är svårflörtad nu för tiden, vill inte vara med på kort, inte kramas och spelar alltid oförstående..

Jag och mamma har varit på step ikväll. Första gången för min del. Det var skojj, riktigt kul att gå på pass igen!! Har bokat in mig på yoga (ons) å sedan fight night aerobic (tors). Låter flashigt värre! Ska vara nån form av combat och mitzar å grejjer.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0