Invalid

Man ska inte springa...jag tar mej knappt upp för trappen nu! Undar om jag är påväg att bli förkyld också? Om jag andas in djupt gör det ont, precis som om man springer när det är kallt.. Egil har åkt på nåt iaf fr han va hemma sjuk idag.

Tegelväggen nere hos pappa knäcker mej totalt. Var lagom trött efter att ha joggat först, sedan ner dit nån timme. Var tvungen att sitta ner och duscha, orkade fan inte stå upp. Illa! Men nu är söderväggen riven. I morgon hörde jag ryktas om nåt roligare, mer lättsamt arbete. Nåt som skulle målas.


Känner att jag blev smått irriterad såhär på eftermiddagen/kvällen så bäst att fly upp på rummet. Orkar inte med en massa folk som bara stökar ner överallt! Får lägga mej och läsa. Utomlands såg jag en bok osm verkade så "mysig", Berättelsen om Pi. Hade tur och mammas kollega hade den så jag har fått låna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0