Lägenhet!

Igår skrev jag på kontraktet :D Känns super. Fick en egen pärm med papper och planlösning så nu är det bara att åka hem och planera hur jag vill ha det.

Hälsade först på hos farfar, han var väl okej. Rätt pigg ändå men jobbigt med andningen... Sen hittade jag tillslut fram till Einar Mattsson fastigheter. Efter det åkte jag till Skogås och min kusin. Vi drog in till stan och tog några öl på en uteservering.

På kvällskvisten hookade jag upp med Edvin och vi gick för att äta middag och nån öl. Jättekul att träffa honom igen, vi kom fram till att sist måste varit i september typ! "Har haft sjukt många nostalgitrippar ikväll" som han uttryckte det. Vi kom på alla möjliga sjuka saker från när vi var små.

Idag ska jag ringa farfar igen och se om han vill ha lite besök igen. Sen bestämma träff för att kolla hur lägenheten ser ut, spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0