Monday!

Vi har allt här i lilla Söråker, tjejer med knallrosa hår och joggande gubbar med otroligt snygga gula byxor! Ja man upphör ju aldrig att förvånas över hur vissa ser ut..

Har varit extremt duktig idag (tycker jag). Joggade 2 timmar i förmiddags. Ruggväder var det ute, nästan så ja hade velat ha långkalsonger!

 

Efter lunch dammsög jag och skurade hela nervåningen! Tog till klorinflaskan inne i badrummet till och med! Slappade ett tag och cylkade sedan till gymmet. Hade hoppats mamma skulle laga mat till mig nu men det blev jag som åkte på den lotten... torsk med pepparrot och tomater, det är gott det :D

Vaknade något mer utvilad idag men kan nån uppfinna en knapp att stänga av min hjärnverksamhet med?! Så fort jag går och lägger mig går min hjärna i spinn verkligen! Jag börjar tänka på allt, allt, allt. Jävligt störigt, igår tog det väl en timme innan ja somna men vissa gånger tar det ju fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0