Opera..

Har precis sorterat alla mina noter och låttexter, kan ju hoppas de kommer till användning nån fler gång. Får se till att börja i kör igen när man börjar plugga!

På onsdag blir det till att ta sista Twinrix sprutan. Men fy fan va dyrt allt ska vara då! 371:- för själva sprutan och sedan 125:- i besöksavgift på det. Visst är det kul när man blir ruinerad!! Igår köpte jag nya löparskor också för 1200 så man är ju inte tät direkt..

Var ute och sprang med dom första gången idag. Intervaller. Gick inge vidare kändes det som. Jag är så trött hela tiden. Vaknar och känner mej som jag vill dö ungefär. Är inne i nån tröttperiod verkar det onekligen som. Hoppas jag blir pigg av en tripp till Stockholm :D

Ikväll ska jag på OPERA! Har aldrig varit på det innan. Det är direktsändning av "Askungen" från kungliga operan i sthlm. Malena Ernman i huvudrollen. Om jag inte kommer ihåg fel så var den 3 timmar, jag och mamma är lite oroliga för om vi ska palla det??



Hemma bra, utomlands bättre..

Kommentarer
Postat av: klimpen

du kanske ä pollenallergiker..då kan man va trött läste jag nånstans:)

2009-05-04 @ 17:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0