Segdag

Man ska visst inte yttra sig om att vara pigg. I morse kom jag m ig inte ur sängen förrän halv elva, hade behövt ligga kvar till eftermiddagen kändes det som! Intalade mig själv att jag orkar ut i springa (då kan ja vila i morgon med gott samvete). Tyckte det såg kallt ut med blåsten å gråa moln så jag klädde på mig på tok för mkt. Det gick bra och min övertrötthet försvann, iaf för stunden, dock så får jag ont i knäna så fort ja ska jogga lite längre. Pissigt!

Ja så var det tröttheten då. Den sköljde över mig igen och jag råkade sova nästan två timmar tills mamma kom hem från jobbet. Nu har jag nyss käkat blodpudding och vi ska snart åka på yoga. I morgon ska jag inte röra mig ur sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0