Small world!!

Igår var jag först hos farfar. Vi käkade lunch och snackade strunt. Sen dags att kolla in lägenheten. Hade lovat kusinen att följa med. Skulle jag inte gjort, lackade ur totalt på han pga en jävla sak! Men lägenheten var hur jävla schysst som helst! Superfint verkligen :D

Mötte upp med Linnea och de andra på kaffebar vid Hornsgatan. Sen strosade jag och Linnea runt på söder, käkade middag och tog några öl. Åkte till nån Tove som hade inflyttningsfest innan vi åkte till Berns. En kille Linnea kände skulle va dj så vi stod på listan, himla smidigt ;P Blev kvar fram till klockan fyra. Undra när jag festade så länge sist?!

Skulle åka hem själv då Linnea ville hänga kvar ett tag. Gick in och skulle käka på max innan. Hör hur någon säger "Amanda" bredvid mig i kön. Där står Henke och Viktor, från Söråker!! Fan va paff vi blev allihopa, haha! Käkade upp min hamburgare och gick till centralen. Var tvungen att vänta 25 min på tåget. Sen skulle ja sitta runt en halvtimme för att komma till Vällingby. Lyckades somna stationen innan jag skulle av och vaknade i Hässelby gård istället. Ahh! Surt! Vänta 10 min till men tillslut kom jag hem, 06.15. Linnea hade varit en aning orolig då det va jag som skulle ha kommit hem först. Ingen fara på taket...

Kommentarer
Postat av: mammafröken

"på honom" - heter det....



Nu ska jag åka hem till step-Maria för att planera friskvård av våra stackars, inte ont anande, kollegor!



Var försiktig i huvudstaden!

2009-05-10 @ 16:30:47
Postat av: Anonym

du å din hälsosamma livsstil:)

2009-05-10 @ 17:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0