Stadsbesök

Jag och Malin tog en trip in till Sundsvall idag. Har avklarat diverse ärenden men glömde såklart köpa alla batterier ja var på jakt efter! Fick skjuts ända hem, skönt!

Har anmält mig till "sommarmatte" och förberedande kemi att plugga på nätet. Kan ju behövas. Började med matten igår. Rätt kul faktiskt, blev lite fast och hade kunnat sitta uppe hela natten kändes det som, haha. I början gick det väldigt bra, sen gick det lite mindre bra. Man är inte helt uppdaterad i hjärnan! Tur man får göra proven hur många ggr man vill!! 

Ikväll blir det yoga =)

Kommentarer
Postat av: Mamma MU

Hm.. de här med sommarmatte går inte riktigt hand i hand med epitetet "Coola Mandy"... :)

2009-05-20 @ 22:19:34
Postat av: Mamma

haha - läser kommentaren från mamma mu



Dottern är väl som sin mamma då... en person sa till mig med stort allvar: "Du har många skepnader".



Jag tog det som en komplimang. En lysande och mycket tillfredsställande komplimang!

2009-05-21 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0