Varmt!

I natt provar jag en ny taktik; sova med fönstret öppet. Då kanske man slipper vakna som en zombie av morgonsolen. Sov elva timmar i natt men kände mej som jag skulle behöva sova i ett år.

Tvingade mig själv till att springa intervaller efter frukost och det gick väl hyfsat. Under eftermiddagen har jag gått igenom alla mina köksgeråd, fattar inte men jag har fan 6 kartonger med allt, allt! Behöver knappt köpa en pinal. Gick också igenom lådorna från farfars flytt så nu har jag plockat på mig diverse kristallglas. Det kommer aldrig få plats utan hälften lär ju hamna i förådet.


Kråkan, jag har varit ännu mer "vuxen" idag. Har räfsat ute på gården ;P hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0