Yoga

..skulle jag gå på idag. Mamma är intruktör. Men den blev inställd. Flera stycken som bokat av så tillslut var det bara 2 som skulle gå visst. Lite tråkigt då jag ställt in mej på det och säkert var ett år sedan förra gången. Men jag kan ju sätta mej ned och föra över planlösningen för lägenheten till en större skala så jag kan fundera på hur jag ska möblera :)

Annars har dagen sett ut; intervaller på förmiddagen som kändes bra! Sen kuta ner till pappa, äta lunch och sätta igång att jobba. Operation riva tegelvägg. Arbetsoverall, munskydd, hörselkåper och slägga. Grymt trött nu i efterhand. Skulle ner för vår lilla backe för att dumpa teglet. Fick springa för att hinna med skottkärran, hehe! Och det låg en massa spån mellan tegelväggen och träväggen så lagom dammigt blev det där inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0