Sista natten hemma

Ja i morgon kan jag titulera mig stockholmare då. Känns ju lite skummert. Telefonen ringde precis. Jag har  nu fått en sk "KOMPIS" som kommer ta hand om mig lite extra de två första veckorna :D Känns bra! Redan på söndag drar det igång med mottagning i Blå Hallen på Stadshuset. Efter det ska vi visst på en liten båttur vi som hör till kemisektionen. Sedan upprop på måndag och två veckor framöver diverse roliga upptåg innan det börjar på allvar.


Kan inte påstå jag gjort många knop idag. Släkten har precis åkt hem, vi har ätit middag och tårta. Maggans son Oskar är så rolig. Vi satt och pratade om vilka stjärntecken alla var. Mormor säger:

"Men jag är nåt fint jag, jag är jungfru"

Då kläcker Oskar sju år ur sig:

"Men det är du inte nu längre!"

Haha!


Snart är det väl bara att bädda upp soffan och krypa ner antar jag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0