Äntligen en rullgardin!!

Pappa kom ner idag. Vi tog en sväng att hälsa på farfar. Nu har vi precis skruvat upp min rullgardin som har stått i ett hörn i 1,5 månad. Men betongväggarna här verkar vara av diamant näst intill. Stenhårt! Har en ny gardin också :)

I helgen har jag sneakat mat mest hela tiden kan man säga. I fredags var ja hos David och Sofia. Fick jättegod mat. Sofia har blivit lite smårund, jag hade visst fått för mig helt fel. Barnet skulla iaf komma i mars. Kom hem kring halv ett och hade tänkt mig en god natts sömn med riktig sovmorgon eftersom jag ändå var småförkyld och inte kunde träna. Men icke sa nicke. Jag och la mig och fick sjukt ont i magen. Lyckades dock somna men vaknade efter ett litet tag med samma krämpor. Tillslut var ja tvungen att upp och spy, mindre fräscht! Fattar inte riktigt vad det var, matförgiftning? Men jag har inte hört nåt från kusinen att de hade blivit dåliga så det verkar mysko..

Men lördagen spenderades till ingenting. På kvällen åkte jag hem till Anna och Christoffer och blev bjuden på lasagne. Sedan åkte vi på bio. "Trubbel i paradiset" den var väl inte nåt att hänga i granen just. Plus att framför oss satt det 5 smågrabbar som var asjobbiga. Men efter ett antal åthutningar från övriga besökare lugnade de ner sig som tur var.

Snart ska jag och pappa gå och käka indiskt. Det blir gött!


Kommentarer
Postat av: mamma

Har just varit på bio jag också. Helena Bergströms "Så olika", ganska gullig/menlös förutsägbar svenska komedi - ok för en regnig söndag men inte värt mer än den 50lapp det kostar att se bio på Folkan.



Vilken indisk restaurang var ni på? Vad åt ni??

Har du köpt nya gardiner? Det fanns fina på indiska såg jag när jag var där sist.

Dags att plocka ihop för imorgon. hejåhå.

2009-11-15 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0