PLUGG!

Oj va dålig jag har varit på att uppdatera här! 1,5 månad sen cirkus...
 
Ja vi hade ju "påsklov" vecka 14. Tog nog lite för mkt lov för det har varit sjukt mkt att göra sen vi kom tillbaka! Men samtidigt så är det mesta grupparbeten och då kan det ju vara lite svårt om alla är på sina egna håll och kanter.
 
Jag hade iaf ett mkt bra påsklov. Först lite kvalitetstid med en förkyld Lars i ett strålande vackert Östersund. Fick åka skidor på egen hand.. Men vi låg inte helt på latsidan bara för en förkylning! Tog tillfället i akt och fixa på balkongen (som är i markplan); nytt golv och nya möbler :) Vart superfint och bra. Synd jag inte hann sitta där så mkt, och vet ju dessutom inte när jag kommer upp nästa gång.
 
Sen åkte jag och mamma på minisemester i Vålådalen. Hotellrum och halvpension med 3-rättersmiddag var inte fy skam! Vi missade den strålande solen men ska inte klaga, vi hade helt okej väder faktiskt. Lyckades använda alla mina olika skidor; klassiska, tur och skate.
 

 
Efter Vålis blev det Söråker. Hann träffa Malin och Elias en snabbis, stor lillpojken blivit! Sedan firade vi far som fyllt 60 bast. Åt middag hemma, 4-rätters får man väl kalla det; förrätt, varmrätt, efterrätt och sedan tårta. Spelade ett nytt spel som pappa införskaffat (denna pappa var även sjukt sugen på att spela detta spel, tror han pratade om det i en hel vecka innan, hehe). Jag och Schnaxel spelade även vänd-tia typ resten av dagarna :)
 

Glidar'n!

Det hanns även med en 3-generations-shopping med mormor och mamma. Den resulterade i att mormor inhandlade en likadan handväska som jag hade och att jag och mamma köpte likadana salomon-skor.
 
 
Men sen var det alltså tillbaka till verkligheten! Projektrapport att skriva om Hallsta Pappersbruks vattenrening, labb att utforma och planera i biokatalysen och VÄRST, seminarier att förbereda sig inför i Vetenskapsteori och vetenskapsmetodik! Mkt plugg gjorde iaf att veckan gick stört snabbt och nu är nästan helgen också förbi.. Några intensiva dagar till så blir det välförtjänt ledighet i London med Lars, Längtar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0