Fika med lillebror

Igår vart det en snabbfika med lillebror. Egil den token åkte ner bara över dagen för att hämta hem en snowboard jag köpt åt honom av en kille på blocket. Förstår inte varför han åkte ner bara över dagen, är storasyster så tråkig? :( Jag trodde inte jag skulle hinna säg hej ens då vi hade datalabb till 18. Som tur var gick det väldigt smidigt för mig och Johanna och vi var klara 16:30 redan :D Så jag och Egil hann iaf med en fika på centralen innan han hoppade på tåget.
 
Idag har jag haft sovmorgon, skönt! Han fortfarande lite halsont så dagen spenderas bara hemma. Kollar på skidor och bakar bröd. Känns som jag kommer hinna blir rätt uttråkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0