Mannagrynsgröt

Matvanorna under helgen har spårat ur lite smått, mannagrynsgröt till både frukost och middag denna dag + ex antal skivor fruk- och nötbröd. Tur att det är en ny vecka i morgon!
 
Mina lilla förkylning är mycket skum tycker jag, halsontet verkar ju i själva verket ha varit en blåsa a la gigantum men mitt öronont vette katten vad det är. Känner mig ytterst tveksam till att det skulle vara öroninflammation (även om jag var ett öronbarn som liten) eftersom jag inte har haft ett uns av feber. Men trots det tog jag till lite huskurer igår och gick och la med mig ett "vitlöksomslag" fasttejpat över örat. Banne mig om det inte är lite bättre idag!
 
Klev upp och kollade på König Ludvig Lauf i morse. Det vart inget kanonlopp för Lars dessvärre :( Sedan har jag försökt uppdatera mig på den andra tävlande idag, pappa. Tillslut fick jag tag i honom och fick veta att han klarat sin målgräns med 9 minuter till godo. Bra där! Nästa år får jag också satsa på Medelpad Classic Ski. Fick även veta att jag fått en hälsning från min gamla syslöjdslärare Maggan från högstadiet, på en skala 1-10 hade jag tydligen varit 10! Inte illa ;P Inte illa att hon kom ihåg lilla mig heller!
 
Ser just nu fram emot upplösningen på Palme-serien på ettan kl 21:00 ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0