WWTP

Förra veckan var vi som sagt på Käppala Waste Water Treatment Plant för lite provtagningar och beräkningar. Stackars Sara (med flera) som inte tagit Twinrix-sprutan fick gå runt med munskydd!
 

Kul med en labb som var någon annanstans än på skolan, men det va ganska skönt när det va färdigt på fredan också!
 
Avslutade med lite belgiska våfflor och fransk torr cider till middag hemma hos Anna i fredags.

 
Idag vaknade jag tidigt och solen sken! Passade på att gå på min inbokade promenad på en gång innan halva södermalm tog Söder Mälarstrand i besittning! Sedan skidåkning på TV:n och lite plugg. Tog även en tur och shoppade lite. Har köpt mitt första PS3-spel, ett bilspel! Haha. Längtar efter att få testa det hemma hos Lars för jag har ju nämligen inget PS3. Hittade lite Enervit sportdryck också, bra att ha på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0