Sjuk :(

Kände mig lite konstig redan när jag vaknade och gympasset blev väldigt lojt. Inte så konstigt när det sen visar sig att det är dags att bli lite sjuk. Jag som satt i förrgår och sa till Lars att "det va himla länge sen jag va förkyld nu!". Där fick man! Men just nu passar det ju faktiskt ganska bra, förhoppningsvis så kan jag beta av vinterförkylningen nu och så slippa resten!
 
Hörde just att det inte bara är jag som är dålig. Helsinge Ski Team åker i morgon till Tyskland för König Ludvig Lauf. En smått reducerad skara med Lars som enda åkare av tre. Bysse förkyld och Anton magsjuka, lite sämre tajming på dom. Så nu har Lars hela tre servicemän till sitt förfogande!
 
För att spä på min egna tråkiga utveckling på dagen så hade vi såklart skola till 18, datalabb. Kändes smått frustrerande när vi först satt cirka 2 timmar och inte ens fattade uppgiften. Inlämning på tisdag 12:00. Men efter ett tag kom vi igång, var ju inte igår vi läste Cultivation Technology så vissa kunskaper satt väääldigt långt in!
 
Dagens ljusglimt var pappas 2 missade samtal. Oj, det måste va nåt viktigt tänkte jag och ringde upp så fort jag fick rast.
 
          "Idag åkte jag 3,2!"

Jaha, idag åkte han 3,2 mil. Va ju bra att han gjorde som jag sa och ökade på längden på sina skidturer lite. Hade kanske inte förväntat mig en fördubbling i sträcka på en gång men varför fega?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0