Det blir kanske lugnare nästa vecka..

..eller inte?
 
Min sociala energi räcker inte till för en hel vecka. Måndag och tisdag funkar okej, onsdag börjar bli småjobbig, torsdag = rätt dåligt humör. Får hoppas att glädjen över att det är fredag räddar morgondagen! Det känns bara som att vi är så sjukt ineffektiva! Tänk bara vilken tid det kan ta att få en rapport inlämnad, hur många vändor inom gruppen kan den ta egentligen?
 
Nu är det bara 2 veckor kvar av denna kurs. Biprode AB kommer troligen inte nå upp till projektmålet på 50 000 kU beta-galactosidase, men det var det väl ingen som förväntat sig heller. Tur att vi bara låtsas vara ett företag ;P
 
Nästa vecka kommer troligen till stor del tillägnas individuellt rapportskrivande. Det ska bli skönt att bli lite mer självständig igen. Är less på att prata med andra, haha. Av alla hörlurar att dömma så tror jag många av mina gruppmedlemmar känner likadant...
 
Som tur var har jag faktiskt hunnit med lite träning denna vecka åtminstone! Ikväll var jag på poledance igen, tog igen förra måndagen som jag missade. Det var Sara som grillade oss idag. Känner mig mör i armar och knäveck. Har bla tränat på "butterfly". Hoppas jag hinner få den snygg under nästa omgång! Finns lite inspiration att få på http://flowsthlm.com/galleri/
 
Sommaravslutning och uppvisning
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0