Sista rullskidturen

Helgen spenderades i Söderhamn med Lars.Tog mig under lördagen ut på, för året, sista rullskidturen. Det kändes lite ovant, har ju inte åkt nåt sen i augusti! Det var en riktigt fin höstdag men motvinden alla kilometrarna förutom den sista hade jag gärna kunnat skippa.
 
En av fjolårets höstturer i Söderhamn
 
Resten av helgen har jag vilat och gosat med Ellen (alias Prupen). Riktigt mysigt med ett kurrande TV-sällskap på magen :)
 
Idag har jag återigen varit i skolan. Vi skulle ha möte; information exchange inom gruppen. Började klockan 9 och hade väl hoppats på att va klara till lunch. Jo tjena! Klockan 15... sen lyckas man ju alltid hitta lite småsaker som man glömt och som måste fixas så gick väl därifrån strax efter 16:30. Men i morgon ska jag bara vara hemma och skriva rapport. Gud så skönt! Får se om jag tycker samma sak i morgon när det känns ytterst oklart vad jag skall stoppa in i den där rapporten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0