Söndag kväll

Tänk att helgen kan gå så äckligt snabbt. Skulle ju behöva vila upp mig minst en dag till innan den nya veckan börjar!
 
Kan inte påstå att jag är så pepp att gå till skolan. Tror faktiskt att det mest beror på viss dålig stämning i vår grupp, och som iaf jag ser det så har den orsakats av enbart person. Det hela bottnar troligen i kulturkrocken... Jag brukar ju knappats vara den som hamnar i disskusioner med folk men förra veckan blev det lite väl hetsk stämning oss emellan två dagar i rad! Tur man har andra klasskompisar att prata med :)
 
Ikväll var jag på egen träning på poledancen. Jag vill bli bättre men det känns som det går så himla sakta! Och mycket gör så himla ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0